قربان وفاتم
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 

 




مهیار رحیمی





 

همه رفتند از این خانه ولی غصه نرفت ،


این یار قدیمی چه وفایــی دارد ...

 




مهیار رحیمی





 

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم


من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

 




مهیار رحیمی





 

هر که در سینه دلی داشت به دلـداری داد


دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

 




مهیار رحیمی





 

نا له پنداشت که در سینه ی ما جا تنگ است


رفت و برگشت سراسیمه که دنیا تنگ است

 




مهیار رحیمی





 

آنروز که کارِ همه می‌ساخت خداوند     


ما دیر رسیدیم و، به جائی نرسیدیم

 




مهیار رحیمی





 

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست


از یاد بردن دوست ، هرگز مرام ما نیست

 




مهیار رحیمی





 

نمی دانم چه هنگام از کدامین راه...


ولی یکبار دیگر باز خواهم گشت...

 




مهیار رحیمی





 

با فراغت تو شکستی دل من، می ترسم!


خرده های دل من در کف پایت برود

 




مهیار رحیمی





 

ای که گفتی آشنایی با غریبان مشکل است


آشنایی می توان کرد  جدایی  مشکل است

 




مهیار رحیمی





 

 دست وپایی می توان زد بند اگربردست وپاست


وای بر  جان  گرفتاری  که  بندش  در  دلست

 




مهیار رحیمی





 

هر که را عشق نباشد نتوان زنده  شمرد


وآن که جانش ز محبت اثری یافت نمرد

 




مهیار رحیمی





 

پروانه نیستم که به یک شعله جان دهم


شمعم که جان گدازم  و  دودی  نیاورم

 




مهیار رحیمی





 

بلای  عشق  را  جز  عاشق  شیدا  نمی داند


به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان را

 




مهیار رحیمی





 

 بر آنم گر تو باز آیی که در پایت کنم جانی


از این کمتر نشاید کرد در پای تو قربانی .. 

 




مهیار رحیمی





 

جگر   شیر   نداری   ره   عشق   مرو


که در این راه بسی شیر جگر باید خورد

 




مهیار رحیمی





 

 پروانه صفت دور جهان گردیدم


نا مردم اگر مرد در عالم دیدم

 




مهیار رحیمی





 

یکرنگ تر از تخم مرغ رنگی نیست


آن هم  که  شکستم  دو  رنگش  دیدم

 




مهیار رحیمی





 

 قفس دیدم رهایی  یادم  آمد


تو رفتی بی وفایی یادم آمد

 




مهیار رحیمی





 

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست


ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

 




مهیار رحیمی





 

 من بلبل آن گلم که در گلشن راز


پژمرده شد و منت شبنم نکشید

 




مهیار رحیمی





 

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید


آه عاشق زود گیرد  دامن معشوق را .......

 




مهیار رحیمی





 

 تنها نه همین دلبر  من  عهدشکن   شد


 با هر که دم از عشق زدم دشمن من شد

 




مهیار رحیمی





 

قربان وفاتم به وفاتم قدمی نه


تابوت ببویم مگر از رخنه تابوت

 




مهیار رحیمی





 

هیچ کس جای مرا دیگر نمی داند کجاست


آن قدر در عشق او غرقم  که  پیدا   نیستم

 




مهیار رحیمی





 

اشک در چشمان من طوفان غم داردبه دل


خنده بر لب می زنم تا کس  نداند  راز   دل

 




مهیار رحیمی





 

 مطمئن باش که مهرت نرود از دل من


مگر آن روز که در خاک شود منزل من

 




مهیار رحیمی





 

عاشقی مقدور هر عیاش نیست


غم کشیدن صنعت نقاش نیست

 




مهیار رحیمی





 

من همان روز ز فرهاد طمع ببریدم


 که عنان دل شیدا به کف شیرین داد. 

 




مهیار رحیمی





 

تو رفته ای که بی من سفر کنی


من مانده ام که بی تو شبها سحر کنم

 




مهیار رحیمی





 

دردم از یار است و درمان نیز هم


دل فدای او شد و جان نیز هــــم 

 




مهیار رحیمی





 

اشتباهی که همه عمر پشیمانم از آن


اعتمادیست که بر مردم دنیا کردم

 




مهیار رحیمی





 

 خوش آنکه از دو جهان گوشه غمی دارد


همیشه سر به گریبان ماتمی دارد 

 




مهیار رحیمی





 

امروز در اقلیم سپیدی و سیاهی


از روز من و زلف تو آشفته تری نیست

 




مهیار رحیمی





 

این تراشیدن ابروی تو از تندی خوست


 تا نگویند تا بالای دو چشمت ابروست

 




مهیار رحیمی





 

صدایم خیس و بارانی است


نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است

 




مهیار رحیمی





 

 شبی مجنون به لیلی گفت که ای محبوب بی همتا


 تو را عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد

 




مهیار رحیمی





 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: